Temilife

Címkék

És minden megy tovább...?

2013.11.21. 14:00

szerző: Temilife

Valamelyik nap megkaptam: nem gyászolok eléggé.

Már bocsánat, talán látványosan kellene? Állandóan könnyesnek kellene lennie a szememnek? Bőgnöm kellene léptem-nyomon? 

Gyászolok. Amikor senki nem látja, amikor itthon vagyok egyedül. Vagy a buszon, a szobámba, még a barátaim előtt is. De nem teszem közzé!

Azért meg megpróbálok tovább lépni, élni, folytatni az életet? Nem roppanhatok össze. Az luxus lenne. Itt van még apum, akire vigyáznom kell. Mert Ő tényleg nagyon egyedül van. Hosszú idő után. És bár látom, hogy kicsit jobban van, nap mint nap aggódok érte. Mert én gyakorlatilag reggel 7-től este 9-ig nem vagyok itthon. Nincs nagyon kihez szólnia. Persze lefoglalja magát, de akkor is magányos, egyedül van a lakásban. És annyi mindent kellene megoldania, és én csak minimálisan tudok neki segíteni.

Igen, minden megy tovább! Csak most már nincs kire támaszkodnunk. Ketten maradtunk. Nincs senki. 

Erősnek tűnök, de gyenge vagyok.

" Még az előbb a szembe néztél

Erőtlen kezeddel megérintettél

Arcodra mosolyt erőltettél

S halkan súgtad fülembe

Ne félj!"

Címkék: élet anyu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://temilife.blog.hu/api/trackback/id/tr245647912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása