Temilife

Címkék

Bbocsánat, hogy nem vagyok...

2013.10.31. 20:47

szerző: Temilife

Bocsánat, hogy nem vagyok egy hétköznapi ember. 

Bocsánat, hogy nem vagyok a tipikus titkárnő, aki reggel 8 tól fél 5 ig dolgozik. Hogy nem kávé főzéssel telnek a napjaim. Hogy napi 8 órában nem a körmöm lakkozom és pletyka újságot olvasok. 

Bocsánat, hogy a hétvégéim nem szabadok. Hogy szombat reggeltől estig a bulira készülök. 

Bocsánat, hogy nincs saját lakásom vagy albérletem, amit csak havonta egyszer kell takaritanom. 

Bocsánat, hogy nincs bomba testén amiért keményen házszám volna évekig vagy örököltem volna a családtól

Bocsánat, hogy nem vagyok gazdag, nincs jogosítványom, diplomám és két nyelvvizsgám. 

Bocsánat, hogy nem járok minden héten bulizni nem megyek minden este koktélozni és nincs megszámlálhatatlan ismerősöm. 

Bocsánat, hogy nem vagyok a legjobb barát, barátnő. 

Bocsánat mindenért ami nem vagyok. 

De büszke vagyok mindarra ami igen. Amit elértem és amit el  fogok érni! 

Címkék: élet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://temilife.blog.hu/api/trackback/id/tr695608568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása